Rezervasyon Şartları ve Sözleşmesi
Bu sözleşme; taşınmaz mülkü kiralayan (bundan böyle “MÜŞTERİ” olarak anılacaktır) ile taşınmaz mülkü kiraya veren (bundan böyle “TATİLİN YENİ YÜZÜ” olarak anılacaktır) arasında başlangıç ve bitiş tarihleri önceden belirli bir süre için taşınmaz mülkün kiralanması amacı ile yapılmıştır. “www.tatilinyeniyuzu.com, www.tatilinyeniyuzu.com.tr“ internet sayfasında ilan edilen “Villayı / Apartı” herhangi birine internet sayfamız üzerinden, telefon yolu ile veya elektronik posta yolu ile rezervasyon yaptıran müşteri ve beraberindekiler aşağıdaki şartları kabul etmiş sayılırlar. Aşağıdaki şartların herhangi birine aykırı davranış, “TATİLİN YENİ YÜZÜ” ne rezervasyonu tek taraflı olarak iptal etme, müşterinin taşınmaz mülkü terk etmesini isteme, alınan Ön ödeme, depozito kira bedelini iade etmeme, ödenmemiş olan kira bedellerinin tamamını talep etme hakkını verir.
Müşteri
TATİLİN YENİ YÜZÜ aracılığı ile gerçek kişi veya tüzel kişilerin web sitesi, telefon yolu ile veya elektronik posta yolu üzerinden doğrudan bizim üzerimizden ya da kendileri vasıtasıyla hizmetlerimizi sunduğumuz veya sitelerimiz “www.tatilinyeniyuzu.com, www.tatilinyeniyuzu.com.tr“ üzerinden dolaylı olarak hizmetlerimizden yararlanan, Villa, Apart, konut, ve diğer hizmetlerinin ilanlarını sitemiz aracılığı ile kiralamak üzere sitemizde yayınlayan Müşteriyi ifade eder. Müşteriler aynı zamanda kiralama yapan kişilerdir
.
Rezervasyon ve Ödeme
Taşınmaz mülklerde web sitemiz, telefon veya elektronik posta yolu ile ön rezervasyon yapılabilmektedir. TATİLİN YENİ YÜZÜ, kiralamak istediğiniz mülkte kiralayacağınız tarihlerinizi belirtip, sizden gerekli ulaşım ve fatura bilgilerinizi alarak ön kiralama işleminizi yapar. TATİLİN YENİ YÜZÜ ön Rezervasyon yapıldıktan sonra taşınmaz mülk için toplam ödenecek ücretin %15 - %35 arasında ön ödeme olarak almaktadır. Ön ödeme, ön Rezervasyon yapıldıktan sonra 1 (bir) iş günü içerisinde ödendiği taktirde taşınmaz mülk adınıza rezerve edilerek bekletilir. Ödemeniz gereken Ön ödeme tutarı ve banka hesap numaralarımız, ayrıca tarafınıza bildirilecektir. Ön ödeme 1 (bir) iş günü içinde havale, EFT, mail order ile ödeme yapılabilecektir. Ön ödeme teslim alındığından en geç 1 iş günü içerisinde tarafınıza yazılı olarak kiralama onayı gönderilecektir. Kiralama içerisinde toplam ücret, alınan Ön ödeme ve hangi tarihlerde Konaklama tesisi adınıza kira edildiği bildirilmektedir. Kalan ödeme tutarı Konaklama tesisine giriş gününde Nakit olarak ödenir. Ön ödeme yatırılmaması durumunda TATİLİN YENİ YÜZÜ, müşteriye bilgi vermeden ön rezervasyonu iptal etme ve başka rezervasyon alma hakkını kullanabilecektir.
Hasar Depozitosu
Her mülkün özelliğine göre farklı miktarda bir hasar depozitosu müşteriden tahsil edilecektir. Bu depozito miktarı rezervasyon işlemi esnasında müşteriye gönderilen ön Rezervasyon sözleşme belgesinde yer alacaktır. Hasar depozitosu müşteriden, giriş günü nakit olarak tahsil edilecek ve müşteri ayrılmadan önce yapılacak kontrolde, sağlam olarak teslim edilen mülkün demirbaşlarında hasar, eksik vs. yok ise nakit olarak iade edilecektir. Müşterinin sözleşmede belirtilenden erken bir saatte ayrılmak istemesi veya zorunlu sebeplerle çıkış kontrolünün yapılamaması durumunda, depozito müşteriden alınacak bir hesap numarasına gönderilecektir. Kiralanan mülkte oluşan hasar, alınan depozitoyu aşan miktarda ise müşteriden bu hasarı ödemesi istenecek, aksi durumlarda yasal yollara başvurulacaktır.
Giriş / Çıkış İşlemleri
Rezervasyon başlangıç günü Villaya / Aparta giriş saati, saat 16.00 dır. Rezervasyon sonunda Villadan / Aparttan ayrılış saati tüm bölgelerimiz için, en geç sabah saat 10:00 dur. Yoğunluk nedeni ile Villa / Apart kontrolü yapılamadan müşterinin Villadan / Aparttan çıkış yapması durumunda hasar depozitosu müşterinin bildireceği bir banka hesabına gönderilecektir, gönderim masrafları hasar depozitosunun içinden ödenecektir. Müşterinin kendi isteği ile Villayı / Apartı erken terk etmesi durumunda müşteriye herhangi bir para iadesi yapılmayacaktır. Müşterinin kendi isteği ile kiraladığı mülkü erken terk etmesi durumunda müşteriye konaklama ücreti için herhangi bir para iadesi yapılmayacaktır.
Kapasite
Taşınmaz mülklerimizde web sitemizde belirtilen kapasitenin üzerinde ya da rezervasyon yapılırken belirtilen kişi sayısının üzerinde misafir kesinlikle kabul edilmemektedir. (Çocuklar ve bebekler de dahildir.) Rezervasyon kesinleştikten sonra müşteri tarafından kişi sayısında bir değişiklik yapılmak istenirse, TATİLİN YENİ YÜZÜ' e yazılı olarak başvurulacak ve taşınmaz mülkün kapasite durumuna göre TATİLİN YENİ YÜZÜ uygun gördüğü takdirde bu değişiklik onaylanabilecektir. TATİLİN YENİ YÜZÜ, müşteriden ilave ücret talep edebilecektir. Taşınmaz mülke giriş yapıldıktan sonra rezervasyon listesinde belirtilen misafirlerin dışında misafir kesinlikle kabul edilmemektedir. Aksinin tespit edildiği durumlarda TATİLİN YENİ YÜZÜ, misafirlerin kiraladıkları taşınmaz mülkü terk etmesini isteme, rezervasyonu tamamen iptal etme veya kiralama döneminin sona ermesini beklemeden tamamen boşaltılmasını talep etme, ücretin tamamını ve ekstra ücret talep etme hakkına sahiptir.Taşınmaz mülkün kiralanması aşamasında müşterinin beyanı doğrultusunda işlem yapılmakta olup müşteri vermiş olduğu bilgilerin doğru ve eksiksiz olduğunu, bu hususta doğacak tüm sorumlulukları kabul eder.
Fiyatlar
İnternet sayfamızda belirtilen kiralama bedelleri günlük, haftalık, aylıktır. Kapora, banka hesaplarımıza havale, EFT, MAIL ORDER, KREDI KARTI ödeme sistemi ile yapılabilmektedir.
Rezervasyon, Ödeme, İptal Şartları, İade Koşulları
İptal Politakası
- Tam para iadesi almak için misafirin rezervasyon onaylandıktan sonraki 24 saat içinde ve girişten en az 28 gün önce iptal etmesi gerekir.
- Misafirin, rezervasyonu girişten en az 14 gün öncesine kadar iptal etmesi durumunda tüm gecelerin %50'si ödenir
- Misafir, rezervasyonu girişten 7 ile 14 gün öncesine kadar iptal ederse tüm gecelerin %75 ödenir.
- Bu süre dolduktan sonraki iptallerde tüm geceler için ödemenin tamamını alınır.
- Kredi kartı ile yapılan ödemelerin iade işlemlerinden dolayı ortaya çıkacak olan, Türkiye Cumhuriyeti Devleti, bankalar vb finans kurumları tarafından yüklenecek olan maddi zarar, komisyon ücreti gibi maliyetler müşteriye iade edilecek tutardan karşılanır.
- Müşterinin konaklayacağı yere yerleştikten sonra, sözleşmenin süresi dolmadan mücbir sebeplerle dahi olsa kiralama süresinin tamamını doldurmadan çıkış yapması gerekirse TATİLİN YENİ YÜZÜ' ne ödediğiniz hiçbir bedel geri ödenmez.
- Rezervasyonunuz herhangi bir sebeple TATİLİN YENİ YÜZÜ tarafından iptal edilirse bu durum en kısa sürede müşteriye bildirilecektir. Rezervasyonun iptal sebebi TATİLİN YENİ YÜZÜ ve / veya mülk sahibi kaynaklı ve mücbir sebepler dışında ise, TATİLİN YENİ YÜZÜ portföyünden uygun seçenek bulunamaması durumunda alınan para müşteriye iade edilir.
- Bölgemiz kırsal alan ve sıcak iklime sahip olduğu için haşere ve çeşitli zararlılar olabilmektedir. Müşterinin ziyaretinizden önce taşınmaz mülklerimiz ilaçlanmakta olup, olumsuz bir olayla karşılaşılması müşteriye ücretini iade hakkı doğurmaz.
- Mücbir sebeplerden dolayı (ölüm, kaza, yangın, hastalık vb.) son dakikada bile rezervasyonu belgeler ile iptal edilmesi
durumunda para iadesi yapılmamaktadır, alternatif olarak tarih değişikliği yapılmaktadır.
Müşterinin kusurundan kaynaklanan bir sebep veya usulüne uygun olarak yazılı bildirim yapılmaksızın sözleşmenin feshi durumları dahil olmak üzere sözkonusu mülklerin iş bu sözleşme taraflarının açık beyanıyla rezervasyon onayından itibaren geçerli olup, sözleşmeye sözkonusu mülklerin kullanılmamasından TATİLİN YENİ YÜZÜ sorumlu tutulamaz. Sözleşmede gösterilen bedelin tümü mülklerin kararlaştırılan teslim tarihinde muaccel hale gelip, TATİLİN YENİ YÜZÜ bu yöndeki tüm hukuki hakları saklıdır.
CAYMA HAKKI:
6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 48 inci ve 84 üncü maddelerine dayanılarak hazırlanan Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. maddesi’nin (g) bendi uyarınca, Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmelerde tüketici cayma hakkını kullanamaz.
Evcil Hayvan / Sigara
Aksi belirtilmedikçe kiralık mülklerde evcil hayvan kesinlikle kabul edilmemektedir ve tamamının kapalı alanlarında sigara içilmesi yasaktır.
Yüzme Havuzları
Kiralık mülklerimizin yüzme havuzu ısıları; hava durumuna ve mevsimsel sıcaklığa göre değişkenlik gösterir, kiralamayı yapan müşteri, havuzun soğuk olmasından dolayı havuza girememesinden ve bu yüzden havuzu kullanamamasından dolayı Tatilin Yeni Yüzü kesinlikle sorumlu tutulamaz. Kiralamayı yapacak olan müşteri, taşınmaz mülkü kiralayacağı tarihte hava durumunu öğrenmek için; Devlet Meteoroloji Genel Müdürlüğü'nden bilgi alabilirler.
Isıtmalı Yüzme Havuzları
Kiralamaya sunulan her taşınmaz mülkün yüzme havuzlarında ısıtma sistemi yoktur. Isıtma sistemi var ise bu durum mülkün detay sayfasında açık bir şekilde belirtilmektedir. Bazıları ücretli bazıları ücretsizdir. Bu da mülklerin detay sayfasında açık bir şekilde belirtilmektedir. Isıtmalı yüzme havuzlarının su dereceleri 26 santigrat ile 29 santigrat arasında değişiklik göstermektedir. Kaplıca veya ılıca gibi kaynak suyu olmayıp bu tip yerlerdeki gibi kaynar su veya çok sıcak su gibi kesinlikle değildir. Müşteri kiralamayı yaparken ve ısıtmayı ücretli olarak isterken bu durumu göz önünde bulundurmalıdır. Suyun sıcaklığı ile ilgili
ısıtma için ödemiş olduğu parayı geri talep eden müşteriye para iadesi yapılmaz. Villayı bu şekilde (havuz ısıtmalı) kiralayan müşteri bu gibi durumlardan dolayı havuzu kullanamamasından TATİLİN YENİ YÜZÜ sorumlu değildir, sorumlu tutulamaz. Ayrıca havuz ısıtmaları elektrik ile yapıldığından dolayı, elektrik idaresinden kaynaklanan elektrik kesintisi sebebiyle havuzun soğumasından TATİLİN YENİ YÜZÜ sorumlu değildir, sorumlu tutulamaz.
Sorumluluklarımız
TATİLİN YENİ YÜZÜ; kiralık taşınmaz mülkün belirlenen tarih ve saatte, temiz ve kullanıma hazır olarak müşteriye teslim edilmesinden sorumludur. Kiralık mülke girişte, eğer bozuk, çalışmayan herhangi bir eşya ya da aksaklık varsa müşteri tarafından TATİLİN YENİ YÜZÜ' ne derhal bildirilmeli ve bu aksaklıkların giderilmesi talep edilmelidir. TATİLİN YENİ YÜZÜ bu talebi mülk sahibine ya da ilgili şirkete bildirecek ve en geç 48 saat içinde bu aksaklığın giderilmesini sağlayacaktır. TATİLİN YENİ YÜZÜ sorunun giderilmesinden sorumlu değildir; giderilmesine yardımcı olur. TATİLİN YENİ YÜZÜ, zamanında bildirilmeyen aksaklıklardan sorumlu tutulamaz. TATİLİN YENİ YÜZÜ, mülk sahibi ile müşteri arasında aracı durumundadır ve bu nedenle mülkte oluşabilecek aksaklıkların giderilmesinden sahibi sorumludur. Bunun dışında ortaya çıkabilecek ve müşterilerin kendi sorumluluklarında olan hiçbir kaza, hastalık, yaralanma, havuzda boğulma, ölüm, hırsızlık vb. kiralık mülkte olabilecek yangın, hırsızlık vb. olaylardan ve kazalardan TATİLİN YENİ YÜZÜ sorumlu tutulamaz. Müşterinin kiralık mülke ulaşmasında, geri dönüşlerinde, konaklaması sırasında üçüncü şahıslardan / firmalardan alacakları gezi, alışveriş, yiyecek, içecek, eğlence, ulaşım, seyahat, rehberlik hizmetleri gibi herhangi bir servisten doğacak sorunlardan TATİLİN YENİ YÜZÜ kesinlikle sorumlu olmayacaktır. Müşteri, kiraladığı mülkten ayrıldıktan sonra, kaldığı süre içerisinde TATİLİN YENİ YÜZÜ' ne bildirmediği bir aksaklık ya da arıza nedeni ile alamadığı bir hizmet için herhangi bir hak ya da geri ödeme talep edemez.
Fatura / Vergi
TATİLİN YENİ YÜZÜ web sayfasında yayımlanan hiç bir villa, ya da hiç bir apart, hiçbir daire TATİLİN YENİ YÜZÜ' ne ait değildir. Her mülkün sahipleri farklı kişilerdir, şahıslardır, kurumlardır, şirketlerdir. TATİLİN YENİ YÜZÜ, kişilerin, şahısların, kurumların, şirketlerin, taşınmaz mülklerini müşteriye TATİLİN YENİ YÜZÜ aracıdır (komisyoncudur), bu nedenle TATİLİN YENİ YÜZÜ, sadece aracılık (komisyonculuk) faturası keser. Yani müşterinin ödediği ücretin içerisinden, belirli bir aracılık (komisyonculuk) kârı kazanır ve bu kâra fatura keser. Diğer geri kalan kâr mülk sahibinin kârı olduğundan dolayı, geri kalanına fatura kesmez. Geri kalan miktar Villa / Apart sahibinin sorumluluğundadır. TATİLİN YENİ YÜZÜ, sadece kendi kazandığı kâra karşılık fatura kesmekle yükümlüdür, üçüncü şahısların, kurumların, kişilerin, şirketlerin kazandığı kâr için fatura kesmez, bundan kesinlikle sorumlu değildir, sorumlu tutulamaz.
Müşterilerin Sorumlulukları
Müşteriler kiralık mülkü, havuzu, bahçe mobilyalarını, kendilerine çalışır ve sağlam durumda teslim edilen tüm elektrikli ve elektronik eşyalar ile diğer mobilyaları temiz kullanmakla yükümlüdür. Müşteriler kendilerine temiz teslim edilen tüm mutfak eşyalarını aynı şekilde temiz bırakmak zorundadır. Kiralanan mülkte çıkış günü tüm çöpler atılmış ve bulaşıklar yıkanmış şekilde teslim edilmelidir. Aksi durumlarda ve mülkün kabul edilebilir ölçülerin üzerinde kirli bırakıldığı durumlarda TATİLİN YENİ YÜZÜ bir temizlik ücreti tutarı hasar depozitosundan tahsil edecektir.
Mücbir Sebepler
Mücbir sebepler kapsamına giren durumlarda TATİLİN YENİ YÜZÜ hiçbir yasal sorumluluk altına girmeden bu sözleşmeyi tek taraflı olarak fesh edebilir. Bölgedeki ya da ülkedeki savaş, savaş tehdidi, ayaklanma, grev, doğal afetler, yangınlar, terörist faaliyetler, salgın hastalıklar, ulaşımda meydana gelebilecek teknik sorunlar,
TATİLİN YENİ YÜZÜ' nün engellemesi mümkün olmayan, belediyelerce ya da kamu kurumlarınca yapılan üstyapı ve altyapı çalışmaları, devlet yetkililerinin bölgedeki yasaklamaları ve öngörülmesi mümkün olmayan ve kontrolümüz dışında gelişen tüm olaylar mücbir sebep kapsamında değerlendirilecektir.
Şikayetler
Müşteriler kiraladıkları mülklerde kaldıkları süre içerisindeki şikayetlerini hemen TATİLİN YENİ YÜZÜ’ ne bildireceklerdir. Şikayet konusu durum, Tatilin Yeni Yüzü görevlilerince incelenecek ve gereken tedbirler derhal alınacaktır. Konaklama süresinde bildirilmeyen, konaklama bittikten ve ayrıldıktan sonra yapılacak şikayetlerden TATİLİN YENİ YÜZÜ kesinlikle sorumlu tutulamayacaktır..
Olaylar mücbir sebep kapsamında değerlendirilecektir. bırakıldığı durumlarda TATİLİN YENİ YÜZÜ bir temizlik ücreti tutarı hasar depozitosundan tahsil edecektir.
Kiralanan mülkte oluşan herhangi bir hasar durumunda, müşteriler TATİLİN YENİ YÜZÜ haberdar etmekle yükümlüdür. Müşterilerin konakladıkları süre içinde verecekleri her türlü hasar ve kaybettikleri her türlü eşyanın bedeli eğer hasar depozitosu alınmışsa bu depozitodan düşülecek, hasar depozitosunu aşan hasar durumlarında ise müşteriden nakit olarak ödemesi talep edilecektir.
Ayrıca müşteri ve beraberindekiler toplumsal ve ahlaki kurallara uymaya, çevreyi rahatsız edecek şekilde gürültü yapmamaya, yüksek sesle müzik dinlememeye, ülkemiz kanunlarınca yasaklanan ve suç teşkil eden davranışlarda bulunmamaya özen göstermelidirler. Bu gibi nedenlerle müşteri ve beraberindekiler hakkında TATİLİN YENİ YÜZÜ' ne ilgili kolluk kuvvetlerine, emniyet birimlerine bir şikayet ulaşması durumunda TATİLİN YENİ YÜZÜ müşteriden rezervasyon süresi dolmadan kiraladığı mülkü boşaltmasını isteme hakkına sahiptir.
www.tatilinyeniyuzu.com, www.tatilinyeniyuzu.com.tr web sitesinde belirtilen ve muhafazakar (havuzu dışarıdan görünmeyen villalar) olarak tanımlanan villalarda konaklama yapacak olan müşterilerimizin, tamamen görünmemezlik garantisini Tatilin Yeni Yüzü vermez. Görünmemezlik konusunda, müşterileriler kendi mahremiyetlerini kendileri sağlamak durumundadır. Bu gibi problemlerde, TATİLİN YENİ YÜZÜ, sorumluluk kabul etmez, bu gibi problemlerden kesinlikle sorumlu tutulamaz.
TATİLİN YENİ YÜZÜ TURİZM İNŞAAT EMLAK VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Adres:
Taşyaka Mah. Ölüdeniz Cad. No 24/A 48300 Fethiye / MUĞLA
İletişim:
+ 90 252 614 27 28
info@tatilinyeniyuzu.com.tr
Mersis No: 0831095004500001
Fethiye V.D. Vergi No: 8310950045